Uitstapje naar NL

7 september 2011

Daar stond ik weer op de Nederlandse aardbodem na een vliegreisje van een luttele 10 uur. Viel allemaal wel mee, ik was er zo voor mijn gevoel. Leuk om paps en mams weer te begroeten op het altijd drukke schiphol! Even een uurtje in de auto naar huis en daar sta je dan weer in het pitoreske Harderwijk. Alsof ik er gisteren nog was. Even wat telefoonzaakjes regelen bij Overhoff, ook wel gezellig om alle oud collega's weer eventjes te zien, maar brrr wat is het KOUD!!

's middags en 's avonds gezellig de vriendinnetjes weer even zien en bijbeppen, zo leuk. Zoals gepland de volgende dag (vrijdag) naar Lowlands. Wat een gestress gelijk! Even boodschappen doen is een hele bedoeling joh! Ik werd er drie keer op geattendeerd dat ik alleen kon pinnen bij de betreffende kassa en vervolgens stapelde de boodschappen zich op. Oh jeetje, rustig allemaal. Het moet ook nog ingepakt worden. Het leek steeds alsof ik een minuut of twee achter liep op de rest van de wereld, een vreemde gewaarwording die natuurlijk nog wat extra werd bevestigd toen ik op Lowlands aankwam. Wat een drukte, 55000 mensen op een festival terrein, zoekend, rennend, blowend, huppelend en gezellig.

Echt super gaaf om zo'n festival bij te wonen, alleen het rare gevoel dat ik nog steeds onderweg naar huis was bekroop me wel steeds. Ook het slapen in de tent was heerlijk.....koud! Het leek wel alsof het op de grond -2 was en ik daar rechtstreeks op was gaan liggen. 's morgens wel de tent uit gebrand worden, want, wat ik mag geloven was het EINDELIJK mooi weer in Nederland. Overal hoorde ik dat het een k*t zomer is.. Sorry, nix van gemerkt ;)

Wel heel gezellig dat Lilach nog op het laaste moment een kaartje had weten te bemachtigen zodat wel lekker samen konden springen bij the Roots (check de movies op de lowlands 3fm site ;)

Zondag BEK en BEK af op de bank bij paps en mams neergeploft, geen stem meer, blaren door het dragen van sokken en schoenen, en misschien ook wel van het springen, spierpijn omdat die arme beentjes van me niet meer gewend zijn om einden te gaan lopen, of misschien wel van het springen, en algehele brakheid (ja, ik vond mezelf erg zielig ;)). Maar wel eindelijk thuis! Het begin van een superleuke rollercoaster twee weken met gezellige etentjes, wijntjes met dinnetjes, spullen uitzoeken, shoppen met mams, terrasjes pakken, lekker beppen, varen op een botter en regen. En natuurlijk de stapavondjes in Utrecht en de Swipi's niet vergeten waarbij ik weer eens om half 6 het bedje in rolde. Iedereen weer ff zien, zo leuk!

Veel gezelligheid, veel bijkletsen, vaak hetzelfde verhaal vertellen, leuke verhalen van anderen. Ga maar door. Het leven in NL is andere koek, dat wel. Geregel, afspraken minstens twee weken van te voren maken, regels, regels, regels.... Het scheelde hopi veel dat ik zoveel gezelligheid om me heen had. Geen moment verveling dat zeker niet. En als ik me héél even, hooguit tien minuten, wel verveelde, was dat heerlijk. Even niets, even niemand. Ook niet verkeerd!

Maar vakantie kan ik het niet noemen, ondanks dat ik nu geen enkele vakantiedag meer over heb op het werk... Maargoed dat moeten we hier maar weer goed maken in het weekend als ik lekker kan chillen op het strand als het 32 graden is en iedereen in Nederland weer zit te zeiken over het weer. Storm, regen en kou, daar kreeg ik ook nog een lekker hapje van mee in het 'zomerse' Nederland. Ik was even vergeten dat de grond onder je voeten ook wel eens koud kan aanvoelen. En dat je op een gegeven moment zulke koude voeten hebt dat je niet meer kan slapen ;) Wat een gezeur hè?! T was leuk, maar toen hier de vliegtuigdeuren weer open gingen en er een tropische warmte geleidelijk de droge aircolucht in het vliegtuig verving door een aangename vochtige, warme bries kon ik een flauw lachje toch niet onderdrukken...

Ik ga iedereen weer erg missen, dus het lijkt me een heel strak plan als jullie gewoon lekker hier een bakkie komen doen volgende keer :) En ja, jullie kunnen het tenminste wel combineren met een zonvakantie ;)

Zondag avond geland en maandag ochtend gewoon weer ouderwets aan de noeste arbeid en weer heeerlijk druk! Gisteren avond lekker in de bios met Bob (met Airco ;)) gezeten om alvast weer lekker te genieten van het mooie weer, mwuhahaha. Ach, dat kan morgen ook nog :P

Misyou guys, tot snel dushi's! Was super leuk jullie weer even te zien!

X

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. joke minor:
    9 september 2011
    fijn dat je weer goed bent aangekomen meid en bedankt voor je skype nog ff en ik ga het proberen word nu erg in besalg genomen door andere dingen ga maar weer lekker genieten van je leventje daar,dikke knuffel joke