Kriebels...?

16 november 2010 - Harderwijk, Nederland

Nog maar 12 dagen, de tijd is voorbij gevlogen sinds ik de keuze heb gemaakt om naar Curacao te gaan voor een half jaar! Nu de dagen hier korter worden en de temperatuur nu 's nachts zelfs onder het kwik raakt krijg ik steeds meer zin om te gaan. Dat is de afgelopen maanden wel met vlagen geweest. Was ik eerst aan toeleven naar het moment dat ik zou kunnen verhuizen, was de volgende stap natuurlijk om de laatste dingen op het werk af te ronden.

Inmiddels ben ik al 1,5 week vrij, maar ik heb me nog geen seconde hoeven te vervelen. Heerlijk om uit te kijken naar mijn reis en alle voorbereidingen hiervoor te treffen. Toch is het nog wel een beetje onwerkelijk, ik denk dat ik het pas geloof als ik daar eenmaal ben. Het zou heel spannend moeten zijn maar daar merk ik nu nog niets van... Het vreemde is dat ik enorm bewust ben van alles wat ik doe, ik stap in mijn auto en rij even naar een vriendin en zonder dat je het door hebt sta je op de automatische piloot. Je bent zoveel dingen zo gewend om te doen en alles hier is bekend en vertrouwd. Toch zie ik erg uit naar het nieuwe en ben ik blij dat ik eens een andere weg in kan slaan.

Vandaag weer wat stapjes verder en morgen heb ik een afspraak met iemand die al jaren op het eiland woont. Ik hoop dat hij me wat meer kan vertellen over de bankzaken en inschrijven en zo daar. Daar kom ik door te bellen met het Antillenhuis niet helemaal uit. En anders gewoon zonder plan die kant op, dan zoek ik het daar wel uit, ook geen probleem.

Okee, nu aanschuiven, want paps heeft lekker gekookt (dat is natuurlijk wel een voordeeltje van even bij je ouders intrekken) :).

GRTZ!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jessie:
    17 november 2010
    Leuk zo'n blog!! Heb me al ff aangemeld voor de mailinglist.
    Daaggg xx