Wanneer komt de stress?!

18 november 2010 - Harderwijk, Nederland

Zoals ik dinsdag al zei, dat ik me nog niet echt kan voorstellen dat ik over zo'n korte tijd, tien dagen nu nog maar, in mijn eentje op een vliegtuig naar Curacao stap.. Ik zit me wel steeds af te vragen wanneer dat dan wel gaat gebeuren. Ik ben veel te relaxed, bijna zorgwekkend.. :) Of ik ontplof straks natuurlijk als ik met mijn koffertje paps en mams sta uit te zwaaien op Schiphol Airport.. Als we dan maar niet van die Hello Goodbye taferelen krijgen want dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Gisteren dus contact gehad met iemand die al jaren op Curacao woont, zijn dochter overigens ook. Ik had hem al eens eerder gesproken en hij is zo behulpzaam, erg prettig. Zijn vrouw denkt ook erg met me mee, bijvoorbeeld over een auto en ze gaan zaterdag terug en ze zou gelijk gaan uitkijken naar een autootje voor me. Ik zei al dat hij wel in de prijsklasse van mijn huidige auto moet vallen, anders gaat het zeker buiten mijn budget vallen. :-) "Mocht je iets nodig hebben of even ergens op terug willen vallen kun je altijd bij ons terecht". Toch wel heel prettig. Het zijn enorm warme en hartelijke mensen die op hun beurt ook weer ontzettend veel mensen op het eiland kennen. Ik moet niet vergeten voordat ik weg ga nog een telefoontje te plegen naar een van hun kennissen die daar bezig is met een groot project waarvoor ze misschien nog een communicatienerd zoals mij nodig kunnen hebben.

Ook kon mijn paardenhart het niet laten de lokale paardensportvereniging te mailen om te vragen of ze nog mensen nodig hebben voor bijvoorbeeld de begeleiding van de kinderen daar met ponykamp of gewoon wat werkzaamheden te doen. Gelijk een reactie terug dat ze altijd mensen nodig kunnen hebben alleen dat dit zo'n beetje per dag verschilt omdat mensen komen en gaan naar Curacao.. Nou ik kom eraan ;). Of ik als ik er ben even langs wil komen om het te bespreken, dus dat ga ik zeker doen. Verder wacht ik nog wel op een aantal reacties over werk daar, maar nu het nog maar zo kort is denk ik dat het beter is daar gewoon op zoek te gaan. Misschien ook veel makkelijker..

Omdat ik iedereen nog even wil zien en spreken enzo heb ik mn agenda lekker volgepropt de komende week. Moet ik nog wel 2,5 dag aan het werk (doe wat tekstjes schrijven en waarschijnlijk nog een training geven) dus het is al een waar digitaal bouwwerk geworden maar dat maakt het alleen maar makkelijker nog even stressloos door het leven te gaan want daar moet toch een keer verandering in gaan komen ben ik bang.

Vanmiddag nog even naar een oud klasgenoot die ook naar Curacao/ Bonaire gaat voor een half jaar en daarna gezellig Harry Potter in de bios opzoeken met Liek in Utrecht! Voordat ik het weet is de dag weer om en dan is het nog maar 9 dagen. Ik hoop dat ik ergens nog wat tijd kan vrijmaken om mijn koffer in te pakken ;)

Gisteren veel te laat gemaakt, into the wild gekeken, goed moment voor zo'n film trouwens! :). Nu een bakske koffie en richting Zeist en Utrecht karren.

Tot snel!

1. Bente Goud:
    22 november 2010
    Vanuit Klundert, heel veel plezier op Curacao! Ik heb mij aangemeld op de mailinglijst.